Név

E-mail *

Üzenet *

2016. július 11., hétfő

Ott áltam elötte

Voltam nemrég egy kiállításon..féltem kicsit.. Talán izgultam..mintha oda bent várna a művész..és mondanom kéne neki valamit amit én nem tudok és o se tud..nem tudd rá felelni hiszen nem tudom a kérdést..o meg nem tudja a választ.. 
Bementem csukott szemmel bent a közepénél a teremnek kinyitottam a szemem...megpillantottam az első képet..és aztán oda leptem....jó közel meg vizsgáltam minden ecset vonását elképzeltem h festette ezt a keretbe zárt mozgalmas érzelem dús világot,
eltűnődtem rajta.. vajon minden hol van külön világ ? Más világ? A keretekben a képek is élnek csak mi nem érzékeljük? és az égen? A mennyország angyalok lakjak és lelkek..a lelkek országa vagy világa? .gyönyörű lehet nem de? Tűnődj el ...minden fehér..tiszta letisztult fájdalom zaj többé nincs jelen oda fen ..oda fen.?!. nem tudjuk hol van csak valaki mondta..és azóta fenn van..honnan tudod?? Lehet melletted van..vagy alattad és a pokol van felül? Nem lenne ésszerű mi? ..a pokol az olyan h mindig alattad lesz..gondolom ezert van alul ! Nem? Nem tudhatom..szóval álltam a kép előtt közbe. a fülem furcsa mondatok hallott meg! " nem bírta az életet nehéz volt szamara " ez a kép nem tetszik túl van alkotva túl színes..befullasztott
de  ok ezt nem értik..nem álltak meg egy képnél és elemezték....nem nézték meg meg se próbálták a művészt megérteni .. én meg csak mentem majd át a másikhoz másikhoz a legkedveltebb képemhez és muszáj voltam.megérinteni....ki nem hagytam volna..megérinteni azt amit egyszer o érintett..nem is tudom milyen érzés kerített hatalmába..mintha a lelkem másik felett talált volna meg ! Meg találni valamit ami..fontos..sorsszerű ..tudod miről beszelek..és majd mondott valamit egy furcsa ember mögöttem.. "Mintha o másképp látta volna az embereket" .. Könnyezzem..nem tudom miért..annyira igaz..megnyugvás volt ott leni..megpróbálni áterezni a lelket..amit próbált egész életében átadni de senki nem értette..a gondolataiban cikázni..hogy. a világképe milyen volt..mit gondolt az emberekről? A testűket h látta a lelkük szerint? ..
Annyi kérdésem lett volna ha ott lett volna és meg élne..mára fenn van milyen gyönyörű tiszta képeket alkothat oda fenn vagy odalenn a mennyben pontosan nem tudhatom hogy hol van  ..egyre ma rá jöttem...ne feledd el mire vagy elhivatott..mert az a te utad a te életed..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése